Re: SQL-Ledger

I sslug.teknik, skrev Jesper K.Pedersen:

> Concorde C5 er ikke godkendt som primær dokumentation - dvs. alle
> bogføringer skal også printes derfra (ifølge Ernst&Young - som er
> vores revisionsfirma på mit dagarbejde).
>
>  Der er også andre måder at påvirke databaserne på i Concorde C5,
> og du skal op i XAL før sikkerheden anses som nok til at systemet
> bruges som primær dokumentation.

Men det ændrer jo ikke på problemstillingen. Det er mere, hvad er det
for et pseudokrav der er sat om at det ikke må være muligt at kunne
ændre til trods for at med computere så er det bare et spørgsmål om at
trille en backup ind eller lignende så er rettelserne ført.

Det undrer mig bare...

Men samme argument kan du _aldrig_ få et opensource program godkendt for
der vil det blot være endnu nemmere at rette.

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxx
Jabber ID: jesper@xxxxxxxxxxxxxxx