Re: Flytning af partition

Quoting Jon Svejgaard <jon@xxxxxx>:
> Næppe. Der er image-kopi og fil-kopi. Hvis det ene ikke dur, og det
> andet ikke virker, så.....
Jeg kan bare svært tro at det ikke kan lade sig gøre med min Linux i
hånden...uden at gå i detaljer som at mounte filsystemer :(
Undskyld min stædighed - men når nu sådan noget som Norton Ghost
kan...uagtet af filsystemer. Situationen kunne være lige så aktuel for
folk der skal migrere diske under Linux? (selvom at mount og så fil
kopiering der selvfølgelig ikke ville være et problem)

> Jeg vender lige tilbage med en opfrisket hukommelse :-)
Nu da du har fået den opfrisket :-) Hvad er det så?
Jeg kender umiddelbart kun Norton Ghost

--
regards
Anders Thorsby