Re: Problemer med KDM Display maneger under Mandrake

On Fri, 28 Feb 2003 14:19:08 +0100
Jon Svejgaard <jon@xxxxxx> wrote:

> UPS... tastefejl: "startx > log 2>&1" skal der stå.
>
> Log filen finder du i current directory, men det er jo kun et eksempel.
> Der kunne jo også stå /tmp/log... så kommer der en fil i /tmp som hedder
> log. :-)

Mange tak det hjalp, jeg havde fået lagt en forkert XF86config fil ned i rooderektory som den prøvede at starte efter. Efter at have fjernet den
kører det lidt bedre nu skal jeg bare have den til at acceptere signaler udefra.  Jeg køre ltsp.

Poul-Erik