Re: automatiseret sms sending

On Fri, 9 May 2003 10:20:28 +0200
Anders Bruun Olsen <anders@xxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

[SNIP]

> Der findes smssend (http://zekiller.skytech.org/smssend_menu_en.html).
> Den understøtter coolsms.dk, men lader til at være defekt for tiden.

Der var sørme en ebuild (Gentoo) til den :) - den installerer sig selv
lige nu. De har også scripts til andre udbydere verden rundt som
tilbyder international sms-sending. Jeg prøver lidt af hvert.

Tak for påmindelsen om smssend.

> Desuden bør du lige læse betingelserne for at måtte sende de 21 gratis
> SMS'er. Der står nemlig som en betingelse at de SMS'er skal sendes via
> deres hjemmeside (så du ser reklamerne). Så lad hellere være med at
> bruge det til noget professionelt medmindre du køber en konto hos dem
> hvis betingelser ikke siger at du skal sende via hjemmesiden..

Rigtigt. Bruger jeg det proffessionelt en dag, må jeg lige verificere at
det er legalt.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
klavs@xxxxxxxxxxx - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."