Re: Bedste GUI mailklient til IMAP

On Fri, 16 May 2003 18:27:17 +0200
Poul-Erik Andreasen <poulerik@xxxxxx> wrote:

> Under Common Preferences kan du slå den periodisk
> scanning fra.
Periodisk scanning er OK. Scanning af SAMTLIGE folders er det ikke. Det er
FOLDERS, ikke ACCOUNTS, jeg brokker mig over. Og det er aldeles
overflødigt, at den gør det. Den burde i stedet scanne en folder, når man
åbner den.

> Under Edit mail acount kan du slå til hvilke acounts
> du ønsker med i Get all
Og når man kun har en account? Men mange folders?

> Desuden kan du bruge Proccesing for de enkelte foldere til at
> flytte f.eks gammel mail over i dever Lageracounts
Processing? Eksterne scripts?

MVH
--
Jon Svejgaard