Re: Hjælp til RAID

Troels Liebe Bentsen wrote:
> Nope, Nix, Nada, raid5 sprede data'en ud over diskene i små klumpe, så
> det ville være noget langhåret at skulle lave noget der kunne konveret
> til det, dit bedste bud ville være at sætte 3 af diskene op i raid 5
> og
> så køre den i degraded mode indtil du havde fået kopieret alt din
> data over.

Ok,

Ja, jeg vidste nu godt hvordan det fungerede. Derfor faldt mit valg også på
RAID-5. Nå, men jeg må vel låne noget plads hos et par venner og få gjort
det på den måde. Nu er det jo heldigvis også bare en hyggeserver, så
oppetiden osv. betyder ikke så meget.

Jeg siger mange tak for hjælpen til jer begge to.

--
Med venlig hilsen
Jonas Jalling