Re: MPlayer crasher ved FullScreen

On Wed, Jun 04, 2003 at 04:48:08PM +0200, Anders Misfeldt wrote:
> Jeg har selv kompileret den fra starten :-)

Ahh.. det var bare fordi du skrev 3.2, hvilket jeg opfattede som at det
var en binær version compilet med gcc 3.2.

Har du prøvet at starte mplayer med en film fra kommandolinien og skifte
til fullscreen der (hvis den ikke automatisk bliver i fullscreen)?

Hvis du kører KDE og gerne vil have mplayer lidt mere integreret i KDE
kan jeg anbefale kmplayer.

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41