Re: SV: Php & Variabler mellem sider

Hej Michael!

At 12:45 11-06-2003 +0200, you wrote:
> En anden vigtig forskel er hvor meget der kan sendes mellem siderne vha. de
> to metoder. JEg arbejdede en gang på et projekt hvor vi løb ind i den øvre
> grænse, som er betydeligt lavere for GET end for POST. Jeg kan selvfølgelig
> ikke på stående fod huske hvad grænsen var, men den er der desværre. Og
> hvad der er mindst lige så frustrerende: Den er browser afhængig.

Ifølge RFC'en er grænsen for get 1000 tegn. Grænsen for post er
serverafhængig.

Det ved jeg faktisk ikke. Jeg må indrømme at det var endnu et af disse projekter, hvor vi ike havde god tid. :-) Og det tog os sådan ca. 15 min. at finde ud af at det varierede fra browser til browser hvor meget vi kunne overføre vha. GET, så vi gik væk fra det. Og undersøgte ikke hvad RFC'en sagde.

---

Venlig hilsen / Kind regards

Jens Bang (jbang@xxxxxxxxxxxx)

Freja Data                    Tlf./phone : +45 - 3537 - 7003
Guldbergs Plads 12 1. th.     Cellphone  : +45 - 4046 - 3442
DK-2200 København N
Denmark                       Homepage   : www.frejadata.dk