Re: /dev/dsp forsvundet?

On Fri, 13 Jun 2003 21:53:40 +0200
Atte André Jensen <atte@xxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> Klart, god idé. Jeg mides bestemt ikke at ha' brugt nogle af de
> drivere før, though.

Efter megen google'en og kikken rundt fandt jeg ud af at /dev/dsp og
/dev/audio og /dev/mixer pegede på /dev/dsp1, /dev/audio1 og /dev/mixer1
og ikke /dev/dsp0 (osv). Efter at ha rettet linksene tilbage virker det
(i farten skiftede jeg osse lige over til mit AWE64)

Er der nogen som kan komme med en god forklaring på hvordan dette kan
ske? Der er en mikroskopisk chance for at jeg har taget et kort ud af
maskinen før jeg flyttede, er det eneste mulighed?

--
peace, love & harmony
Atte