Re: Typhoon wireless LAN?

In article <bbagdi$gkv$1@xxxxxxxxxxxx>, Kenneth Ahn Jensen wrote:

>  Mit arbejde har faaet koebt 40 styks Typhoon PCMCIA kort ved en fejl.
>  De virker OK paa Linux, dog er der nogle avancerede ting de ikke kan bruges
>  til, f.eks. positionering. Men netvaerksadgang fungerer.
>
>  Jeg kender ikke detaljerne mht. hvilken driver, options m.m.

Det virker med driveren man kan downloade her:

http://atmelwlandriver.sourceforge.net/snapshots/atmelwlandriver-ss-20030217.tar
.gz

Jeg har kun prøvet med pcmf502rd men der skulle være understøttelse af
andre kort i driveren også, herunder usb.
--
Hanne Munkholm <hanne@xxxxxxxxxxx>

BOFH excuse of the day: endothermal recalibration