Re: Matrox G550 og fladskærm på DVI porten?

On Mon, Jun 23, 2003 at 09:27:24AM +0000, Martin Heller wrote:

> Jeg har nu prøvet både med tv-stikket på den analoge udgang og
> uden noget på den analoge udgang. Begge gange med samme
> resultat: Når skærmen sidder på DVI-porten er der billede indtil
> X startes, hvorefter skærmen skriver "No signal".

Her er et udsnit af min XF86Config-4
Section "Device"
        Identifier      "g550"
        Driver          "mga"
        BusID           "PCI:1:0:0"
        VideoRam        32768
        Option "MGASDRAM"
        Screen          0
        Option  "HWCURSOR"      "OFF"
EndSection
Section "Device"
        Identifier      "g550analog"
        Driver          "mga"
        BusID           "PCI:1:0:0"
        VideoRam        32768
        Option "MGASDRAM"
        Screen          1
EndSection

Jeg fik den ved at skrive på Matrox linux forum board, jeg kan ikke huske
hvordan det var før.

Section "Device"
        Identifier      "g200"
        Driver          "mga"
        BusID           "PCI:0:11:0"
        VideoRam        8192
        Option "MGASDRAM"
        Option          "DigitalScreen1"        "yes"
        Option          "DigitalScreen2"        "yes"
        Option          "SwappedHead"   "yes"
EndSection

Dette er så min skærm nummer 2, der også er digital. Du kunne jo prøve
den der         Option          "SwappedHead"   "yes"
På din og se om det virker.

JonB
ps: jeg starter op i textmode, og skifter derfra til X med startx