Re: Matrox G550 og fladskærm på DVI porten?

Jon Bendtsen wrote in <20030623073642.GA13713@xxxxxxx>:

> Dette er så min skærm nummer 2, der også er digital. Du kunne
> jo prøve
> den der         Option          "SwappedHead"   "yes"
> På din og se om det virker.

Det virker desværre heller ikke. Jeg har kigget i
/var/log/XFree86.0.log, og der står (blandt rigtig meget andet)

[drm] failed to load kernel module "agpgart"
[drm] failed to load kernel module "mga"

Kan det være derfor at det ikke virker? Og hvordan får jeg i
givet fald loaded agpgart og mga?

> ps: jeg starter op i textmode, og skifter derfra til X med
> startx

Det gør heller ikke nogen forskel hos mig.