Re: Re: X bruger ca. 300mb ram ????

On Mon, Jul 14, 2003 at 06:17:43PM +0200, m_abs@xxxxxxxxxx wrote:

> Hvis man kan få twinview til at virke uden de officielle drivere så MEGET gerne
>
> mvh Morten

Hmm... For nu lige at give mit system med i bunken... Jeg kører debian
med nvidias officielle drivere på et GF2MX, samt et matrox G200 (svjh,
måske 400.. Same difference, samme driver). 2 desktops på hver skærm.
Top:
Mem:    515952k total,   198728k used,   317224k free,    18232k buffers
  PID USER      PR  NI  VIRT  RES  SHR S %CPU %MEM    TIME+  Command
  929 root      14 -10  308m  35m 3976 S  3.6  7.1   8:43.02 XFree86

Såeh... Jeg synes det går pænt godt med mit RAMforbrug... Nåja, jeg
kører openbox, ikke noget af det KDE-snask her. :)

--
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed the change by breaking them?