Re: Blåt felt i mplayer?

On Fri, 18 Jul 2003 12:39:57 +0200, Thorbjørn Ravn  Andersenn wrote:

> Gerne.  Har du et tip til hvor jeg skal kigge henne?
>
> Det er en frisk installation som jeg ikke har brugt ret meget.
Har du installeret Nvidia's driver? Hvis ikke, har du ikke mulighed for at
benytte dga, openGL, xv medvidere, da disse fordrer adgang til det
accelerede API (andre kalder også dette 3D understøttelse). Den standard
medleverede nv-driver til XFree86 4.2.x indeholder kun 2D understøttelse.
http://www.nvidia.com/object/linux.html
--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.