Re: CVS og Debian

On Wed, 30 Jul 2003 23:57:11 +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Michael Rasmussen skrev:
>
> [ jeg går ud fra at du snakker om Debian stable, så det ikke bare er en
>    defekt CVS- eller SSH-pakke ]

Det er nu på en unstable, men får at være sikker, har jeg prøvet det samme
på min stable. Resultatet er dog nedslående det samme!!

> Jeg ville nu have forventet at det var `cvs -d bruger@xxxxxxxxxxx:/cvsroot
> checkout projekt/test` du skulle have skrevet, men det kommer
> selvfølgelig an på hvordan dit CVS-arkiv er struktureret.

Det er på sourgeforge.net, og jeg følger deres anvisninger. Det fungerer i
øvrigt også med Redhat.

> Er du sikker på at det er den rigtige adgangskode?  Hvad får du ud af
> kommandoen `${CVS_RSH} bruger@xxxxxxxxxxx`?
Jeps, som sagt fungerer det på Redhat, og hvis jeg kopierer hele
katalogtræet over fra min Redhat, fungerer det ligeså!!
Kommandoen `${CVS_RSH} bruger@xxxxxxxxxxx` giver samme resultat!! Har vi
at gøre med en generel bug under Debian?
Versioner:
unstable: OpenSSH_3.6.1p2 Debian 1:3.6.1p2-4
stable: OpenSSH_3.4p1 Debian 1:3.4.p1-1

--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.