Re: CVS og Debian

Michael Rasmussen skrev:
On Wed, 30 Jul 2003 23:57:11 +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:
Michael Rasmussen skrev:

[ jeg går ud fra at du snakker om Debian stable, så det ikke bare er en
  defekt CVS- eller SSH-pakke ]

Det er nu på en unstable,

Så skal det da heller ikke virke. :-)

> men får at være sikker, har jeg prøvet det samme
på min stable. Resultatet er dog nedslående det samme!!

O.k.

Men det virker altså helt fint på mit Debian stable-system (på en Alpha-maskine).

Er du sikker på at det er den rigtige adgangskode?  Hvad får du ud af
kommandoen `${CVS_RSH} bruger@xxxxxxxxxxx`?

Jeps, som sagt fungerer det på Redhat, og hvis jeg kopierer hele
katalogtræet over fra min Redhat, fungerer det ligeså!!
Kommandoen `${CVS_RSH} bruger@xxxxxxxxxxx` giver samme resultat!! Har vi
at gøre med en generel bug under Debian?

Nej. Men du burde måske lige tjekke om du rent faktisk får sat "CVS_RSH". Kommandoen `echo ${CVS_RSH}` giver forhåbentlig "ssh" som uddata.

stable: OpenSSH_3.4p1 Debian 1:3.4.p1-1

ii  cvs            1.11.1p1debian Concurrent Versions System
ii ssh 3.4p1-1 Secure rlogin/rsh/rcp replacement (OpenSSH)

Jacob
--
»Jeg sidder midt i lokalet, og alligevel er det lykkedes mig
 at tale mig op i et hjørne.«               -- Peter Makholm