Re: Ikoner

Søndag den 17. august 2003 20:23 skrev Daniel Udsen:

> hmm jeg fik tilsyneladene ikke formuleret mig godt nok det var ikke at
> få et ikon i menuen eller på skrive bordet det var at få et ikon i
> task baren og i vindues rammen der var problemet.
>
> Det er lige lykedes mig ved at undersøge en instalation af mozilla1.4
> at der maglede det bibliotek i /usr/local/MozilaFirebird der
> indeholder de ikoner.
> Det hjælp at kopiere /usr/local/mozilla/chrome/icons over i
> /usr/local/FireBird/chrome sp i dette tilfælde burde det have virket
> med bare at udpakke tar filen hvis bare denne havde været komplet ;-)

Ahh, ja nu forstår jeg bedre, godt at du har fået det til at virke.
Et lille tip alligevel, hvis du tilføjer
-caption "%c" %i
efter der program der skal udføres ved klik, så vil den tage det ikon du
har valgt og ikke det "der hører til programet" - hvis det giver nogen
mening :-)

--
Mvh
Dennis Hansen <dennis@xxxxxxxx>