Re: Ikoner

Daniel> Jeg har lige instaleret den nyeste Mozilla Firebird browser, men til min
Daniel> store skuffelse følger der hverken instalations vejledningen eller
Daniel> instaltions program med;-).
Daniel> Dette er ikke det store problem man pakker bare filen ud i /usr/local/
Daniel> men ny sidder jeg og undre mig over hvorfor den i kde ikke får sit eget
Daniel> ikon med det der std grå X aplikationer x ikke kan finde dets tilhørende
Daniel> ikon til.

Kan du ikke få en pakke til din distribution?
I min debian har firebird en ikon både i taskbar'en og i K-menuen.

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: elgaard@xxxxxxx   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>