Re: CVS med SSH

On Sun, 17 Aug 2003 17:48:46 +0100,
Jacob Sparre Andersen <sparre@xxxxxxxx>
wrote in <3F3FB1EE.5010504@xxxxxxxx>:
> [ XFUT sslug.bog ]

> [...]
>
> Er den beskrivelse af hvordan man kører CVS over SSH (også på
> alternative porte) der findes i »Linux - Friheden til at programmere«
> totalt uforståelig?  Eller er den bare for svær at finde?  Hvad kan vi
> gøre ved det?

Jeg tillader mig at krydsposte.

Nej, den er ikke for svær at finde. Sagen er at det er *lang* tid
siden jeg læste CVS kapitlet, og det forekommer mig at der ikke var
noget afsnit om CVS over SSH dengang. Når man, som jeg, ikke selv
arbejder med på bøgerne, tænker man ikke nødvendigvis over om der
skulle være kommet mere siden man sidst læste et givet kapitel i en
given bog.

...så jeg skulle måske arbejde med på bøgerne :)

--
Med venlig hilsen / Best regards
David List