Re: Opdatering af MDK 7.2 -> 9.2 og KDE

On Sat, Aug 30, 2003 at 23:30:40 +0200, Jørgen Stutemeyer wrote:

> Det virkede for root og en af den anden bruger på systemet.... Men for
> min egen konto er det straks værre.....

ok, så kan du prøve at flytte/fjerne din egen KDE opsætning
fra  ~bruger/.kde

> Hvad har jeg fået ødelagt, og hvordan får jeg det rette op igen ????????

har du prøvet det med at flytte din ~/.kde  ( ~bruger/.kde ) ?? :

Dette plejer at virke for mig når jeg har kokset i KDE opsætningen...
Hvis KDE så virker og ikke har brug for den gamle opsætning,
så kan man slette .kde-gem

PS.
Prøv at se på citatteknik linket. Når man svarer på indlæg
så er det bedst at skrive  under de steder man svarer på
og evt.  i det eksisterende indlæg  trimme/klippe de dele
der ikke svares på eller ikke er relevante.

Hjælp til begyndere af news og mail:
  http://www.sslug.dk/liste/regler.shtml   (punkt 7)
  http://usenet.dk/info/skriveteknik.html