Re: Forskelligt keyboard layout pr. bruger på LTSP klienter

On Fri, Sep 05, 2003 at 03:14:44AM +0200, Poul-Erik wrote:
> brug Xmodmap

Her går jeg ud fra at du så mener at jeg skal køre den brugernes .bashrc
men her kan jeg ikke lade være med at tænke at den da så bliver kørt på
serveren og ikke på klienten, og dermed har samme effekt som når KDE
sætter layoutet?

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41