Re: Valg af database

"list" <list@xxxxxxxx> writes:

> Jeg har forstået at Mysql skulle være meget hurtig til læsning men jeg er
> lidt bekymret over den begrænsede sql funktionalitet i den. Et alternativ
> kunne så være Postgresql.

Begrænsede? Det er stort set subselects man skal lave uden for MySQL
eller burde den den ikke mangle noget SQL.funktionalitet. Og så kræver
transaktioner at man bruger en speciel backend.

Men har du brug for subselects og transaktioner? Hvis ikke er det en
rigtig dårlig begrundelse for ikke at bruge MySQL.

--
 Peter Makholm     |        We constantly have to keep in mind why natural
 peter@xxxxxxxxxxx |    languages are good at what they're good at. And to