Re: pinnacle dc10+ redhat-9

Jean Christophe wrote:

> Ja tak, windows for eks ? ;-). Det værste for mig er de "standard
> indstillinger" der er der garanteret ikke, så jeg bliver nød til at bladre
> mig frem og tilbage

Jeg kan anbefale dig at prøve Mandrake.
Selvom jeg ikke lige har et Pinnacle dc10 kort, så har jeg et andet Pinnacle
grabber kort og det finder den uden nogle former for prolemer.

--
Gitte Wange
Email: gitte@xxxxxxxx

Quick! Call Guiness book of world records! Windows NT has been running for
2 days without crashing!