Re: Hvad slags adsl leverer get2net?

On Sat, 15 Nov 2003 16:05:36 +0100
Jon Svejgaard <jon@xxxxxx> wrote:

   Undertegnede, Donald, skrev:

> Ja, det er jeg fuldstændig klar over. Prøv at tælle mine negeringer.

Ja, det var jeg også klar over, at du var klar over:-) Men det var
som om der var lidt uklarhed over emnet fra en spørger. I øvrigt
er min formulering ovf. ikke specielt klar. Det er så svært nogen
gange - beklager 8-(

> Jeg bruger selv Teledanmark Bredbånd og kører med fast IP tildelt med DHCP.

Yeps.

   Donalds config:

> Mja..måske...hvis man kører en RH variant.

Nemlig! Godt set.

>                                            Andre systemer (f.eks. min
> Slackware baserede firewall) benytter sig af noget mere primitive og
> direkte metoder.

Det kan jeg godt lide at høre, det med direkte metoder. Hvad kører
du ellers på slackware?

--
donald_j_axel@xxxxxxxxxx -- http://d-axel.dk/