Postfix med mange brugere p�orskellige dom�r

Hejsa!

Jeg har lige fået liv en en ClarkConnect, som på sigt skal erstatte
min e-smith maskine.

På e-smithen har jeg qmail som sender mail til

	domain1.dk til brugeren domain1-dk,
	domain2.dk til brugeren domain2-dk,
	domain3.dk til brugeren domain3-dk,

Hos de respektive brugere har jeg så en
	.qmail-bruger1
	.qmail-bruger2
	.qmail-bruger3
	.qmail-bruger4
som sender mailen videre til diverse eksterne adresser.

Hvordan gør jeg noget tilsvarende med Postfix som ligger på
ClarkConnecten?

Det optimale er via config-filer som qmail da bruger1 og bruger 2 godt
kan være  den samme bruger i sidste ende, og der pt er lavet ved at
lave en hardlink mellem den enkelte brugers forskellige mail-adresser.

Under alle omstændigheder skal der på sigt laves et web-interface
(integereret i domain#.dk's normale sider) hvor brugerne selv kan
ændre deres eksterne mail-adresse, men det er sekundært pt. - bare det
kan laves senere.

Er der noget som har en pointer i den reigtige retning, eller måske
enda løsningen på mit lille problem?

TIA

--
Venlig hilsen / Best regards