AES-loopback og PGP-Disk

Jeg er den glade ejer den sidste gratis pgp version der blev lavet, med pgpdisk. Jeg bruger pgpdisk under windows 2000 til stort set 80% af min HD, da jeg er af den opfattelse at man skal lukke op hvis der er brug for det, ikke lukke i.

Jeg er blevet meget interesseret i Linux og kører i øjeblikket med
Linux version 2.4.21-0.13mdk (flepied@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx)
(gcc version 3.2.2 (Mandrake Linux 9.1 3.2.2-3mdk)).

Jeg er derfor interesseret i at finde et program der er ligeså kraftigt eller kraftigere end pgp-disk
og som vil fungere under både windows2k og linux.

Jeg har kigget på AES-loopback og det ser godt ud til mit brug. Men samtidig ser det for mig ud som om, at det ikke vil fungere under windows2k, også er det nytte løst for mig.

Er der nogen der har et forslag til hvad jeg kan bruge som alternativ til PGP-Disk, eller til at mounte mine Eksisterende pgp-diske med ?

Vincens Riber

Da dette er mit første indlæg til sslug nogensinde, håber jeg at i vil rette mig hvis jeg bruger forkert tegnsæt el. lign.

Follow ups