Re: Harddisk recorder på Linux

Lidt OT:

De her mails gjorde mig meget interesseret, men lige et par spørgsmål:

1) Har I nogen ideer om, hvornår Freevo understøtter time-shifting (=pause, optage og afspille på samme tid) ?
2) Kan man med Freevo editere film, så man kan få klippet det til ?
3) Kan Freevo brænde en film efter en optagelse som enten svcd eller dvd eller skal man omkring eks. dvdrip ? 4) Hvor svært er det at få til at virke ? (Jeg er ikke nybegynder, men heller ikke en haj!)

Jeg troede faktisk ikke, at der var PVR løsninger til Linux oppe at køre. Fortæl fortæl.

På forhånd tak for hjælpen

Torben