Install og konfig af DAPPIX

Spændende cd med linux.
Jeg har kørt Redhat fra 6.1 til nu 9.0.
Min julegave(DAPPIX) er rigtig flot og relevant for mig, på den betingelse, at jeg kan installere på HD(det har jeg gjort), gemme printerconf, mailconf, i det hele taget gemme på HD-partitionen(det kan jeg ikke få til at virke). Jeg har læst README_Security.txt + div hjælpefiler og lige lidt hjælper det mig. Der er problemer med at mounte/unmounte mit HOME-drev i forbindelse med at ændre skrive/læse rettigheder - når der er mountet og unmountet een gang får jeg fejlmelding med at drevet er optaget osv. Findes der en vejledning i hvilken fremgangsmåde, der skal bruges bl. a. også til at oprette nye brugere(mine børnebørn og kone) samt evt bootdiskette?

Hilsen
Hans Nagels

Follow ups