Re: To udgående postservere (SMTP servere)

Det eneste du skal huske er at du skal bruge den SMTP server der er på den forbindelse du er tilsluttet. Den anden virker nok ikke med mindre du er tilsluttet dens forbindelse. Hvis jeg husker korrekt er Webspeed betalt per måned og ikke per forbrug, så du kan jo sagtens have den til at stå som udgående SMTP server hele tiden, hvis du altid er på den forbindelse. Som du selv siger er der nok ikke nogen problemer med indgående post, og der kan jeg kun svare at det er der ikke. Jeg har selv en email hos Cybercity men jeg har internet via Arrownet nu og mailen fra Cybercity kan sagtens hentes alligevel.

Jeg kan ikke se hvad dit problem er!! Hvis det er fordi din email kun er med fordi du har en konto hos get2net og du skal ringe op for et min beløb eller min hver 3. månede ska du jo bare huske at aktivere den forbindelse et par minutter en gang imellem og så skulle det jo være i orden...

Håber det løste det...

Enjoy
Claus

Hej!
Jeg har netop bestilt Webspeed, men regner med at bevare min ISDN til get2net, ihvertfald i en overgangsperiode. Det er formentlig næppe noget problem med hensyn til indgående post, men hvad med udgående post? Jeg bruger mozilla, og kan godt sætte to SMTP-servere op selvom mozilla advarer mod det. Hvad er problemet?. Kan man ikke specificere hvilken server der skal benyttes?

Med venlig hilsen
Jørgen Heesche