Re: Opdateret mysql - nu virker PHP ikke med mysql :(

> Det er fordi der er sket større ændringer fra version 3 til 4 i MySQL.
> Det betyder at du skal re-compile PHP med MySQL for at mysql extensionen
>   virker rigtig.
> Hvis du bruger MySQL større end 4.1.0 skal du bruge Improved MySQL
> Extension, http://dk.php.net/manual/en/ref.mysqli.php

Ok - når jeg kører php -info, får jeg et dump af PHP info. Heri står blandt
andet hvilke parametre configure blev kørt med, da PHP sidst blev compilet.
Jeg kan vel genbruge dem uden problemer?
Det er mest fordi det er en standard installation af PHP, og lige nu ligger
det under wbmin. Disse relationer og afhængigheder skulle nødigt brydes, så
filer skal placeres samme sted som hidtil.

Er der ellers noget at være opmærksom på i forbindelse med compile af PHP?
Det er Fedora Core 1...

Mvh.
Thomas Rokamp