Printerkøb.

Hej liste.
Jeg er igen blevet meget sur over en gang bits og bytes.
GDI printere == handicappede printere der skal bruge win32 som krykker.
ØV, for mine forældre har en sådan. Nå de må jo boote frem og tilbage....
Men jeg vil gerne have mig en printer der kan bruges, med linux.
Mit udskrivnings behov er lille, til enkelt mand, lektier, tekst, ikke noget
med foto.
Jeg er træt af dyre blækpatroner, men en laserprinter virker lidt voldsomt til
mit behov. Jeg har ikke brug for en farveprinter.
Nogen der kan give et hint.

P.S
Inden i flamer mig totalt, sorry hvis OT men der er surt at så med skægget i
postkassen efter printerkøb.. har tjekket linuxprinting.org.

Follow ups