MySQL kan ikke starte!

Hej,

Jeg har på min Fedora Core 1 box installeret MySQL (blev gjort under installationen af Fedora).

Jeg satte password med:

# mysqladmin -u root -p
Enter password:
#

Fint nok. Jeg starter så MySQLd op og går ind i MySQL. Ingen problemer. Så vil jeg så lige prøve at lukke MySQLd igen, men får denne:

# /etc/rc.d/init.d/mysqld stop
Stopping MySQL:                                            [FAILED]
Timeout error occurred trying to stop MySQL Daemon.
#

Lidt nogen skidt. Da jeg booter min maskine idag får jeg denne:

Timeout error occurred trying to start MySQL Daemon.
Starting MySQL:                                            [FAILED]

Nu kan jeg slet ikke starte MySQL mere.

Nogen ideer til fejl og rettelser?

Mvh

Anders M