Re: Kerne 2.6.4 problemer

On Thu, Mar 18, 2004 at 11:24:41AM +0100, Jacob Vennervald wrote:
> Hejsa
>
> Jeg kører Gentoo Linux 1.4 og har lige kompilleret og installeret en
> 2.6.4 kerne.
> Den ser umiddelbart ud til at fungere, men lyden fungerer ikke og når
> maskinen er startet op kan jeg ikke få en conlsol (jeg kan kun køre
> gui).
> Er der nogen, der har oplevet disse problemer?
Det er lidt svært at sige, ud fra de sparsomme informationer.

Er det dit første forsøg på at køre 2.6 kerner? Hvis ikke, har de to
ting så virket i 2.6.3, og brugte du samme .config fil til begge to?
Bruger du alsa eller oss? Bruger du framebuffer? Hvilket grafikkort har
du? Closed source drivere eller opensource?