Ny kernel-2.6.4 der ikke kan boote ?

Hejsa,

Har et mærkeligt problem med en hjemmekompileret 2.6.4 kerne jeg aldrig har
oplevet før - kan være jeg ikke har været helt vågen da jeg lavede den.

Den kan ikke boote - eller "noget" kan ikke boote.
Jeg har smidt den ind i lilo (og kørt lilo) og når jeg så booter og fra
lilo-prompten vælger denne nye kerne, så skrives der:
Checking BIOS data succesful (det er vist BIOS der skriver dette?)
Og så rebooter maskinen :-(

Nu er jeg ikke lige ekspert udi kerner, lilo etc, men jeg vil mene at dette
ikke nødvendigvis er et problem med min kerne men et problem med det der
skal loade min kerne?

Jeg har lagt kernen i /boot/vmlinuz-2.6.4 og System.map
i /boot/System.map-2.6.4
Burde vel være fint nok ?

Det er en Debian laptop jeg prøver det her på - nogle med et par hints til
hvad jeg har glemt/gjort galt ?

Hilsen Gitte
(der vist blev lidt overmodig efter at have kompileret en kerne til
hjemmemaskinen)

--
Gitte Wange
gitte@xxxxxxxx

"Jeg er ikke en udfordring - jeg er en oplevelse"

Follow ups