Re: opgradere kernel i mandrake (eller anden distro)

On Tue, 13 Apr 2004 11:31:44 +0200, Lars Olesen wrote:

> til kernel 2.6.5. (jeg vil gerne afprøve den inkluderede prism54 driver
> for at se om det virker bedre
> end det prism54 patch jeg har prøvet på en anden box med en 2.4.25
> kerne).
Mig bekendt er prism54 ikke inkluderet i kernen! Er det en Mandrake-ting?
Forøvrigt virker den mere stabilt. Du skal tage testversionen - 1.2.x

> Jeg har en ide gående ud på, at tage en diff mellem mandrake 2.6.3
> kernen og en vanilla 2.6.3, og bruge
> den diff til at patche 2.6.5 kernen med. Er det helt hul i hovedet ?
Det ved jeg ikke; snarere giver det anledning til hovedbrud, der kan
resulterer i massiv migræne:-)

> Eller skal jeg vente på at mandrake laver en ny kerne release ?

Hvis du vil kører Mandrake-way, må du vente på deres patchede version
af 2.6.5. Hvorfor ikke blot anvende 2.6.3? Hvis du slår versionscheck
af moduler fra, vil du formentligt kunne genanvende driveren til prism54.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen