Re: opgradere kernel i mandrake (eller anden distro)

On Tue, 13 Apr 2004 11:31:44 +0200, Lars Olesen wrote:
> Hej
>
> Jeg kunne godt tænke mig at opgradere kernen i min box som kører mandrake
> 10.0 => kernel 2.6.3
> til kernel 2.6.5. (jeg vil gerne afprøve den inkluderede prism54 driver for
> at se om det virker bedre
> end det prism54 patch jeg har prøvet på en anden box med en 2.4.25 kerne).
>
> Men Mandrake har jo sikkert tilføjet deres egne patches, og hvordan får jeg
> dem med over i den sidste kerne. ?
Hejsa

Prøv først med den seneste kerne fra Mandrake cooker.
Find mirrors her http://www.mandrakelinux.com/en/cookerdevel.php3
Du tilføjer bare et mirror til "Software Mangeren" også kan du
installere den nye kerne.

De har måske inkluderet den nye driver. Selvom de kalder den 2.6.3.7 kan
de godt indeholde patches/moduler til nyere kerner.

T2K