Re: Postfix/virtual - Sortering af mail på serveren.

I sslug.teknik, skrev Jesper Lund:

>  Kigger på maildrop.

Den gav denne i loggen da jeg satte virtual_transport til maildrop

Apr 25 14:59:18 shrek postfix/pipe[878]: C30F03EC008:
to=<jesper@xxxxxxxxxxxx>, relay=maildrop, delay=1, status=bounced (user unknown. Command output: Invalid
user specified.
 )

Fra master.cf
maildrop  unix  -       n       n       -       -       pipe
  flags=R user=vmail argv=/usr/bin/maildrop -d ${recipient}

Any clues?

>  Der er webinterface til konfigurering af regler i sqwebmail.

Det må jeg kigge på.. benytter godtnok squirrelmail i øjeblikket.

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxx, Jabber ID: jesper@xxxxxxxxxxxx
Jabber - Det eneste instant messaging system der sikrer DIT privatliv.