Re: procmail og 51 MB grænse

On Sun, 23 May 2004 13:09:18 +0200 Ivar Madsen wrote:

> Det ved jeg ikke noget om. Men

> Gemmer du på dine virus og spam mail?

Ja.

> hvorfor ikke få dit system til at slette disse uønsket mail inden du får dem
> og se?

Jeg ser dem ikke (med undtagelse af når deres mbox løber over). Jeg
gemmer dem kun i tilfælde af at der en der sender mig en mail, og den
bliver markeret som spam eller virus - så kan jeg stadig finde den
frem.

> Jeg har sat Postfix's øhe frit fra huskeren mime_header til at afvise den
> type vedhæftede  filer som virus typisk ligger i. Ved .zip skulle afsender
> gerne få en besked om at jeg ikke vil have den type filer, men at de skal
> omdøbes til noget andet. (har dog ikke fået testet det udefra byen endnu)
> Så jeg ser ikke den slags, de afvises ved havelågen.

Sender du svar til dem der står som afsender af virusen, hvilket
typisk ikke er den rigtige? Den slags mail for jeg også ret mange af -
det er dog ikke så slemt som det har været.

--
41 6E 64 65 72 73