Re: Ny lydløs PC'er - (discount?)

søn, 2004-05-23 kl. 20:36 skrev Kresten Skovsted Buch:
> Hej igen
>
> Torben det ser ud som en rigtig fin maskine du har fundet til mig der. Det
> tiltaler mig at det hele ligger på bundkortet, men er 1200 MHz ikke lidt i
> underkanten? Godt nok sagde jeg kontormaskine, men der skulle også helst
> være kapasitet til at vise en film.

Jeg har ikke problemer med at se DVD på min Athlon 1GHz. Så en 1.2GHz
burde også kunne klare det. Det kan eventuelt være et spørgsmål om
grafikkort-drivere. Jeg har et GeForce 3 Ti200, så jeg bruger nvidias
officielle drivere. (Jeg mener dog at det også kørte fint med den
nv-driver, der følger med X.)

Med venlig hilsen

Ole