Java i Mozilla 1.6

Hej,

Jeg har netop forsøgt at få java installeret som plugin i Mozilla 1.6 på RH 7.3

Jeg har downloaded j2re-1_4_2_04-linux-i586-rpm.bin og installeret denne.
Derefter har jeg fulgt instruktionen fra Sun om at lave en symlink i mit Mozilla plugin directory (/usr/local/mozilla/plugin)
ln -s /usr/java/j2re1.4.2_04/plugin/i386/ns610-gcc32/libjavaplugin_oji.so .

Så langt så godt.
Jeg ændrede instillingen i Mozilla til "Enable Java" under Edit->Preferences...->Advanced

Genstartede Mozilla og fandt frem til testsiden hos Sun, men Java er stadig ikke fungerende.

(Jeg har forsøgt forskelligt med at disable og genstarte og derefter enable og teste uden held, genstarte og teste igen uden held.)

Nogen gode ideer til hvad der er galt? Og hvad jeg gør for at komme videre.

(Jeg vil gerne kunne teste TDC's certifikat installation på Mozilla.)

Med venlig hilsen
Egon Andersen

Follow ups