Re: Java i Mozilla 1.6

Jesper Krogh wrote:
I sslug.teknik, skrev Egon Andersen:

Ifølge vejledningen skal der være gcc32 versionen.
Jeg havde dog allerede forsøgt og gentaget forsøget med versionen uden gcc32.
Resultatet var at Mozilla crashede når jeg entrede en side med Java.
Derefter ville Mozilla ikke starte igen inden symlink var fjernet.

Så noget får Mozilla altså fat i, men det virker altså ikke som det skal.

Ikke for noget, men den "generiske" løsning er at se efter at få
opdateret den, der er alligevel ikke sikkerhedsopdateringer til Red Hat
7.3 længere.

Tjae, men så kan man også sige at det var det der var årsagen til at Java ikke fungerer, for på Sun's site står der at deres plugins er testet med RH7.1 og RH7.3. Og et eller andet sted står der også noget med RH8.0. Men ikke noget om RH9 eller Fedora ....

Så udfra disse info, burde jeg jo have den "rigtige" RH version ;-)

Med venlig hilsen
Egon Andersen