100% understøttet hardware til Debian?

Hej alle, jeg er ved at være træt af at min hjemme-server nogen gange går ned med de underligste kerne-fejl. Jeg tror selv at det er pga. den hardware jeg bruger af rimelig ny dato, sammen med at jeg bruger en stable Debian.

Så ville jeg lige høre: Er der nogen der kender hardware der kan bruges til Debian og som er 100% (eller tæt på) understøttet af en stable Debian 2.4 kerne? Gerne så billigt som muligt...

Det behøver ikke at være voldsomt hurtigt, men en 2GHz CPU ville være fint.

Der skal ikke være så meget i den, og tingene må gerne være integreret på bundkortet, hvis det er understøttet af bundkortet:
- Intel eller AMD (går ud fra at pris/performance er bedst her)
- CPU-blæser/CPU-temperatur/PSU-blæser overvågning
- IDE (udma skal være understøttet)
- USB2, og gerne firewire
- Seriel port
- Ikke noget specielt grafikkort, gerne integreret, skal alligevel køre text-mode...
- 2 gange 100 Mbps netkort
- Måske SMART-kompatibel HD?
- Derudover standard ting som floppy, CDROM, ram, osv, men det har jo ikke så meget med understøttet hardware at gøre, går jeg ud fra...

Har sikkert glemt noget... :-)

Håber der er nogen der har nogle idéer...

Med venlig hilsen Preben

Follow ups