Re: animerede (ikke gif) billeder

> Du har ret. Det var MEGET nemt. Tak for hjælpen.

Hvis jeg bruger mng fylder resultatet stort set det samme som hvis jeg
ZIP'er dem. Gif til gengæld bruger meget mere plads.

-rw-r--r--    1 kale     kale      3059019 23 jun 22:15 immortalgame.gif
-rw-r--r--    1 kale     kale       277926 23 jun 22:15 immortalgame.mng

Findes der et andet format end gif til animerede billeder som indernet
explorer understøtter? Der er jo ingen som vil vente på 3M for at se et
billede.

/kallenberg