Re: Krypteret musik

Claus M. Christiansen skrev:

> Jeg prøvede at afspille den med en mplayer jeg selv havde compilet. Den
> gav ingen fejl, men det eneste jeg hørte var et "klik" i starten og så
> stoppede den.

Min mplayer kommer ikke med så meget som et klik, når den er færdig med den
faste output, så skriver den
,----[  ]

`----

> Jeg prøvede så at hente en prøve version af et andet musik
> stykke (Johnny Deluxe - Drømmer Jeg) som blev hentet i m3u format. I den
> (åbnet med VI) stod en adresse på en mp3 fil. Efter at have hentet den
> blev den afspillet udemærket med mplayer (1.0pre4).

MP3 filerne har jeg heller ikke støre problemmer med end at jeg kan klikke
på dem, og så sørger min mozilla for at finde soft der kan håntere dem.
Jeg kan også downloade m3u filerne, og så med wget hente mp3 filen.

Så lad høre hvad de svare.

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen