Re: Vrtual hosting med sendmail

>Så få den ud igen. Den er ikke sikker at bruge.
>
>Jeg vil anbefale postfix. Andre vil anbefale qmail, ezmlm og exim.
>Prøv en af dem i stedet for.

Ja det var da noget af en udmelding :) Hvorfor er den ikke sikker? Der er
vel en grund til at størstedelen af alle mails bliver sendt med sendmail
skulle man mene.

Hvis jeg skal hoste flere domæner med forskellige konfigurationer, fx. en
blanding af aliases, catch-all adresser, normale user-mapped konti,
forwards, auto-responders osv. hvad er så det bedste bud og hvor finder jeg
evt. en guide til konfiguration af denne?