Re: Exit Exchange

From: "Troels Arvin" <troels@xxxxxxxx>
Subject: Re: [TEKNIK] Exit Exchange

> Men er der nogen, der har prøvet den?

Jeg har lige hentet den, og sidder og laeser README's

#README.IMAP
#
#You will need the following entry in your /etc/inetd.conf to run the
#exchange4linux IMAP server on port 143.

Hmmm, jeg ville helst have standalone servers, men OK, hvis det ikke kan
vaere andet.

#Please note that the IMAP server is currenty a work in progress and
#currently only supports basic features.

Gad vist om det betyder alfa/beta/pre/unstable. Anyway, naar jeg finder
en blank harddisk ryger den ind paa en skrabet slackware 9.1

Later
Mogens Melander