Jeg skal bruge en wiki, men der er så mange :/

Nogen der kender et wiki sammenlignings system lige som cmsmatrix.org?

eller som kan komme med et eller flere wiki foreslag ud fra følgende krav:

1) brugerne skal selv signe op med en email adresse hvor brugernavn og
password bliver sendt til. Gerne med dobbelt confirm.

2) jeg vil gerne kunne lægge billeder ind på siden, og evt. tillade at brugerne
uploader billeder.

3) jeg vil gerne kunne lave rollback til en tidligere version. Evt. skal jeg godkende
ændringerne før de vises på siden.

4) Brugerne skal helst kunne slette deres egne tilføjelser, men helst ikke andre brugeres tilføjelser. Også selvom at brugerens tilføjelse ikke er den sidst tilføjede.

5) brugerne må gerne kunne lave markeringer på et kort, hvor et eller andet
sker, mangler, er lavet, evt. med billeder fra det sted.

6) en søge funktion er nok også en smart ting.

7) wysiwyg editor så brugeren ikke skal kunne html.

8) open source

9) evt. kunne det være praktisk at kunne låse nogle af siderne, eller bare et afsnit
på en side.

JonB

Follow ups