Re: StarOffice vs OOo

On Tue, 13 Jul 2004 23:55:54 +0200
Johnny wrote:

> Jeg bruger OOo 1.1.2, og jeg synes den virker kvikkere end 1.1.1 på
> det samme udstyr under samme operativsystem i samme programmiljø.
> OOo 1.1.1 havde en fejl hvorved starten og en del funktionalitet blev
> sløvere og sløvere for hver gang man startede OOo. Til sidst blev det
> mange minutter man måtte vente på start samt visse valg i menuerne.

Tak for oplysningerne. Jeg kunne godt regne ud, at der var nogle
fontproblemer med 1.1.1, men jeg vidste ikke at den også blev
langsommere.

Da jeg opgraderede til 1.1.1 syntes jeg at der var flere fejl og
problemer med fonte samt læsning og rendering af eksisterende
dokumenter af MS-oprindelse. Jeg vendte derfor tilbage til en
release candidate; den kører jeg stadig, fordi den virker mere
stabil. Det skal lige understreges, at jeg tidligere kører OOo
remote på serveren og altså displayer lokalt. Tidligere på en
XFree86-3.3.2 (RedHat-5.2 med kernel-upgrade m.v.) og nu på en
XFree86-4.2.

Så altså, OpenOffice-1.1RC1 er stadig min foretrukne version.

Jeg har ikke problemer med hastigheden, synes jeg; måske fordi
serveren har 1/2 GB RAM