Re: Hvad koder man HTML/PHP mv i ? / erstatning for frontpage

On Sun, 2004-07-18 at 12:43, Allan wrote:

> Quanta plus. Den er lækker : )
> BlueFish

Zend's editor - Zend Studio - er den bedste PHP editor jeg har været i
nærheden, den koster desværre penge :-/ Men virker perfekt under linux
og windows - der er vist endda lige kommet en version der virker under
Mac OS X.
Der er code completion, og debugger. Den viser alle funktioner og
klasser i en fil eller i et projekt.

My 2 cents ;_)

MVh
Carsten