Re: Hvad koder man HTML/PHP mv i ? / erstatning for frontpage

[snip]
> Zend's editor - Zend Studio - er den bedste PHP editor jeg har
været i
> nærheden, den koster desværre penge :-/ Men virker perfekt under linux
> og windows - der er vist endda lige kommet en version der virker under
> Mac OS X.
> Der er code completion, og debugger. Den viser alle funktioner og
> klasser i en fil eller i et projekt.

vim med et par plugins, så har man også code completion,
funktions/klasse liste, syntax coloring og meget mere.
Debugger får man ved at integrere dbg via gdb i vim og så er man ellers
flyvende.

smart smart smart og ekstremt stabilt og hurtigt.

MVH
Kim